tisdag 15 juli 2008

Nasty Monday, min drog

Hade den underbaraste, roligaste, galnaste kvällen på Fellini igår! Det var jag, Mathilda, Malin, Daphne och Sofie som gick dit. Vi stod längst fram vid scenen och dansade och dräglade över Sören, den snygga dj:n. Han hade lovat att spela Sweet Child of Mine och när den kom blev vi helt galna. Snacka om total lycka!
Vi stannade enda till stängning, något som aldrig hänt innan, så det om något säger väl hur kul det var. Jag kan knappt vänta tills nästa måndag, varför finns det inget ställe som det här i Göteborg?
När jag och Mathilda sen gick hem helt svettiga (vet ni hur varmt det blir där inne?) blev vi lite nedstämda när vi kom att tänka på att vi åker hem om en månad. Ångest! Jag villintevillintevillinte åka hem, fattar inte hur ska klara av att lämna allt och alla här. Saknaden kommer bli svår...

2 kommentarer:

Anonym sa...

saknaden kommer bli dubbel for mig! vill verkligen inte att ni ska aka ifran mig.. vad ska jag gora om dagarna?
usch, vill inte tanka pa det. nu ska vi leva sista tiden. det lovar jag.
whoppa!

Anonym sa...

Whoppa-whoppa!???