onsdag 2 juli 2008

Fuck you, Björn!

Jahopp, här försöker man få Malin att skriva något kul på sin blogg så att man har något att roa sig med här. Vad tror ni hon gör då?? Jo, surfar in på youtube och kollar på Björn Gustafsson istället. Den jäveln! Särskilt som hennes dator är den enda där youtube fungerar. Men vi får väl se vem som kommer hit först i morgon och norpar datorn. Be afraid Malin, be very afraid...

Så nu får jag väl istället fortsätta min dagliga runda här på internet. Såhär ser den ut:

( ) Min blogg
( ) Malins blogg
( ) Karros blogg
( ) G-mail
( ) Tjuvlyssnat & Tjuvtittat
( ) Expressen
( ) GP

Tyvärr brukar jag hinna kolla igenom detta alltför snabbt. Någon som har förslag på någon annan sida? Glöm då inte att facebook är svårare att komma in på än Whiteroom en lördagkväll (Observera Björn-refereringen, Malin). Det vill säga spärrat, spärrat, SPÄRRAT!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahhha! min dator ar min dator, ni far ju anda lyssna lite pa rasterna ;D ahhha!
jag lankade ju pa min blogg nu ocksa, hoppas det funkar for er!
WHOPPA!

Anonym sa...

ah men du, har smids det tammefan planer utan mig och blondie.. VI ALLA SKULLE JU SE! men yes, vi ar pa. ar det i barceloneta det ar eller? nupe vi gick aldrig till up&down, det blev ryans istallet och bada blev skitfulla hahahah nu sitter vi o kollar garden state och ar dricker bakiscola. this is life mother! smisk

Cecilia sa...

malin, allt är förlåtet och glömt. fan vilken chill dag på jobbet!!