onsdag 9 juli 2008

Fellini 4-ever

Har inte bloggat på två dagar nu och redan känns det som om det har hänt så mycket att jag inte vet hur jag ska få med allt!

I måndags var det så dags för Fellini. Först förfestade vi hemma hos Malin och Karro. Vi var ett riktigt stort gäng och det var verkligen hur trevligt som helst. Träffade en dansk tjej där som vid 21 års ålder redan lyckats att fixa mitt drömjobb. Hon är nämnligen skribent på danska Cosmopolitan. Inte för att just Cosmopolitan är tidningen där jag helst av allt vill få mina ord publicerade, men en journalist är hon likväl. Tydligen var hon utsänd av Cosmo för att göra ett repotage om Ibiza, men hon hade åkt dit och tröttnat efter 11 dagar och istället åkt till Barcelona utan att säga något till sina chefer. Soft!
Vi erbjöd henne att använda några av våra bilder från vår tripp till partyön, så slipper hon åka tillbaka. Hade ju vart kul att vara med i danska Cosmopolitan!

Fellini var hur kul och bra som helst, även om bara ena halvan av Nasty Monday var där. Har verkligen saknat måndagarna på Fellini och längtar redan tills början av nästa vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha aven SOX med x. sockssss>!!!

Cecilia sa...

hehe jag kom på det i efterhand, whatevah!