tisdag 19 augusti 2008

Louises Beroende

Louise har hamnat i ett beroende. Ett beroende värre än både rökning, choklad och cola. Ett beroende som fick mig att sucka djupt och ropa nej nej nej, när hon berättade. Louise har nämnligen blivit beroende av Blondinbellas blogg. Jag har gått in på tjejens blogg en gång och det räckte. En enorm insats för att rädda Louise från detta fördärv måste nu startas innan det är försent. Bäst är nog att nog to cut her off. Cold Turkey. Så Louise om du läser detta, sluta genast med denna genanta ovana!

Det var igår som Louise avslöjade detta för mig. Vi hade ju vår reunion hon, jag och Mathilda. Vi gick till rockbaren på kvällen eftersom det var måndag och vi då ville ha ett substitut till Fellini. För att vara ärlig så skulle jag nog snarare kalla stället för hårdrockbaren eller deathmetalbaren, men vi fick i alla fall höra Sweet Child O'Mine två gånger, tack vare lite lätt flirting med bartendern/dj:n. På det hela var det en lyckad kväll och det var roligt att träffas alla tre för första gången sedan juni.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vet du vad? de spelade en remix av sweet child o' mine pa otto zutz igar!!!
ah, om du bara kunde vara har!!

Anonym sa...

tusan BLOGGAAAA KVINNAAAAAAAA! forstar du inte att jag inte har nagot att gora pa jobbet:):):)

Cecilia sa...

jojomensan jag bloggar, men gå in på www.ceciliasfilmer.blogspot.com det är min nya blogg! trodde den skulle vara lätt att hitta till men kanske inte ändå!